سپاه در برابر واگذاری انقلاب به نااهلان سکوت نمی‌کند نوشته شده در 27 / 6 / 95

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه سپاه در برابر واگذاری انقلاب به نامحرمان و نااهلان سکوت نمی‌کند، گفت: سپاه دچار سکون و سکوت نخواهد شد و این آسیب نباید به این سازمان وارد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سردار سرلشکر محمدحسین باقری در بیست و دومین نشست فرماندهان و مسئولان سپاه اظهار داشت: دشمن تلاش دارد مسئولان با کنار گذاشتن انقلابی گری و برای پیوستن به جرگه تعاملات جهانی پدیده نفوذ را کامل کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی زیستن گفت: جهاد کبیر امری الهی است و به معنای استحکام قدرت نظام اسلامی و انقلابی ماندن است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: انقلابی بودن از نگاه مقام معظم رهبری یعنی به مبانی و ارزش های انقلابی پایبند باشیم، استقامت داشته باشیم و جا خالی نکنیم.

باقری با اشاره به اقتدار نظام اسلامی که در پی پیروزی های گسترده به خصوص در عراق و سوریه شکل گرفته است، تاکید کرد: این اقتدار مانع دشمن در تهاجم مستقیم و کلاسیک به ایران اسلامی شده است و دشمنان اکنون به این نتیجه رسیده اند که مقابله مستقیم با انقلاب اسلامی بسیار پر هزینه تر از منافع آن است و این بازدارندگی به برکت نظام اسلامی است.

وی گفت: دشمن اکنون در قالب جنگ نرم و عملیات تأثیر محدود تلاش دارد بدون خونریزی ایران اسلامی را شکست دهد همانند اقدامی که آمریکا در عراق صورت داد و ارتش عراق در دوران صدام را پیش از لشکرکشی به عراق به زانو درآورد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تلاش های دشمن در شکل دادن سوالاتی در ذهن مردم به خصوص جوانان اشاره کرد و افزود: دشمن می کوشد در ذهن مردم سوالاتی نظیر آیا دوران انقلاب اسلامی تمام نشده است و یا آیا زمان مقابله با استکبار تمام نشده است؟ به نوعی این جنگ نرم را عملیاتی کند.

باقری یکی دیگر از شاخصه های انقلابی بودن را هدف گیری آرمان های انقلاب اسلامی دانست و گفت: براساس این هدف گیری و با عنایات مقام معظم رهبری چشم انداز ۲۰ ساله انقلاب اسلامی که در آن رسیدن به جایگاه اول منطقه غرب آسیا در نظر گرفته شده است، تدوین و اجرایی شده است، در این شاخص داشتن همت برای رسیدن به هدف، پایبندی به استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای ملت بزرگ ایران بسیار ضروری است.



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , نظامی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: سپاه پاسداران، مدافع حریم انقلاب، سردار باقری , 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : عمران
تاریخ : یک شنبه 18 مهر 1395
در محضر خورشید ولایت - مراسم دانش آموختگی دانشگاههای افسری ارتش نوشته شده در 8 / 7 /95

 در محضر خورشید

نگاهی به سر تیتر فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش


امروز ملت ایران به دلیل پافشاری بر اسلام، استقلال، ارزشهای والای خود و اعتقاد به حاکمیت دین خدا، با جبهه وسیعی از دشمنان مواجه است.

نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند.

به لطف و توفیق الهی، فردای کشور به مراتب بهتر و درخشانتر از امروز خواهد بود.

نیروهای جوان، مؤمن و کارآمد ثروت بزرگ و واقعی کشور است.

دوران دفاع مقدس ، آزمونی دشوار بود که در آن جوهر ارتش آشکار و کارهای برجسته و درخشانی به دستنیروهای ارتش انجام شد.

جنگ تحمیلی در واقع یک جنگ بین‌المللی و تهاجم همه جانبه قدرت‌های بزرگ به مرزها ، هویت ، ارزشها ، نظام اسلامی و انقلاب ملت ایران بود

در این قیامت کبری و معرکه عظیم ، ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح با اتکاء به نیروی ایمان و مقاومت و اعتماد به خدا و متکی به روح الله ، قیامِ لله کردند و توانستند بر همه قدرت‌ها غلبه کنند.

امروز دوست و دشمن به عظمت،، شجاعت و اقتدار ملت ایران معترف هستند

نسل گذشته شما چنین نسل پر افتخاری بود و اکنون شما جوانان میراث‌بَر آنها هستید.






:: موضوعات مرتبط: نظامی , بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: ارتش ج , ا , ا , دانشگاه افسری , مراسم تحلیف وسردوشی ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : عمران
تاریخ : یک شنبه 18 مهر 1395
مردم مظلوم فلسطین به چه کسانی امید بسته اند!!!!! نوشته شده در 12 / 7 / 1395

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه های اجتماعی با انتشار عکسی از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مراسم تشییع شیمون پرز، رئیس اسبق رژیم صهیونیستی و جلاد قانا نوشتند که عباس همسر پرز را برای دلجویی در آغوش گرفت.


بر این اساس، محمود عباس در مراسم تشییع پرز همچنین با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش لحظات کوتاهی گفت و گو کرد. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : عمران
تاریخ : یک شنبه 18 مهر 1395
گنبد بارگاه امام حسین(ع) سیاه پوش شد

 همزمان با آغاز ماه محرم و به مناسبت شهادت امام حسین علیه السلام، پرچم سرخ رنگ گنبد سالار شهیدان با پرچم سیاه تعویض شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، همزمان با آغاز ماه محرم الحرام، پرچم سرخ حرم امام حسین علیه السلام با پرچم رنگ سیاه تعویض شد.

بر اساس این گزارش همزمان با آغاز ایام محرم الحرام با حضور شمار زیادی از زائران امام حسین (ع) و شخصیت های دینی و مسئولان سیاسی عراق در مرقد ایشان و مرقد حضرت عباس (ع)، پرچم سرخ رنگ گنبد سالار شهیدان با سیاه تعویض شد.

در این مراسم شیخ «عبدالمهدی الکربلائی» نماینده آیت الله سیستانی مرجع شیعیان عراق، در سخنانی بر ادامه جهاد علیه گروه تروریستی داعش و آزادسازی اراضی کشور از کنترل این گروه تکفیری تاکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود در همین راستا تصریح کرد: اگر فتوای آیت الله سیستانی نبود، داعش بغداد و تمامی اراضی عراق را تصاحب می کرد. ما باید از خانواده شهدا، یاد و با ایتام آنها همدردی کنیم. زیرا آنها صاحبان فضیلت بر ما هستند.

گفتنی است پرچم گنبد امام حسین علیه السلام در طول سال سرخ رنگ است ولی در شب نخست ماه محرم الحرام به مناسبت شهادت سالار شهیدان و اصحاب ایشان در کربلای مقدس، با پرچم سیاه تعویض می شود.

:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: ماه محرم، شهادت سالار شهیدان، ماه عزا وماتم ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : عمران
تاریخ : یک شنبه 18 مهر 1395
سید حسن نصرالله:زمانی که مقاومت از تحقق اهداف دشمن جلوگیری کرد به پیروزی دست یافت

 دبیرکل حزب الله تاکید کرد زمانی که مقاومت مانع از تحقق اهداف دشمن شد، به پیروزی دست یافت و بالاتر از آن، مقاومت اهداف خود را نیز محقق کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت آغاز محرم الحرام و شهادت امام حسین علیه السلام در مجتمع سیدالشهداء سخنرانی کرد.

بر اساس این گزارش سید حسن نصرالله در این سخنرانی اظهار داشت: از پیروزی سخن خواهم گفت؛ زمانی که مقاومت مانع از تحقق اهداف دشمن شد، به پیروزی دست یافت. سطح بالاتری از پیروزی نیز نصیب مقاومت شد و آن هم تحقق اهدافمان بود.

وی در ادامه سخنان خود در این راستا تصریح کرد: مقاومت در سال ۲۰۰۰ میلادی از تحقق اهداف دشمن که در سال ۱۹۸۲ تعیین کرده بود، جلوگیری کرد و در مقابل به اهداف خود دست یافت.

دبیر کل حزب الله همچنین بیان داشت: در کربلا ۲ اردوگاه با اهداف مخصوص به خود وجود داشت؛ زمانی که با معادلات دنیایی و اخروی بسنجیم که کدام طرف پیروز است، می توانیم از پیروزی و شکست سخن بگوییم.

وی در ادامه تاکید کرد: داعش و گروه های همراهش که با کشتار، ذبح و دشنام گویی در صدد نزدیک شدن به خدا هستند، نوادگان مسلم بن عقبه می باشند.

سید حسن نصرالله گفت: اسلام و تمامی مذاهب آن به لطف خون امام حسین علیه السلام باقی مانده و گسترش یافته اند؛ در غیر این صورت چیزی از اسلام باقی نمی ماند.

سید حسن نصرالله همچنین تصریح کرد: امام حسین علیه السلام تا امروز باقی مانده اند و علاوه بر اینکه از اسلام محافظت می کنند، نادانان، وحشی ها و دشمنان پیامبر را رسوا می کنند.

وی افزود: امام حسین علیه السلام همچنان توان و قدرت نهضت سازی را دارد؛ درست همانگونه که در انقلاب اسلامی ایران و مقاومت اسلامی رخ داد. این قدرت را در مبارزه با تمامی گروه های تکفیری شاهد هستیم و اراده مقابله با تمامی گروه های تکفیری همچنان قوی و کارآمد است.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: در صورتی که امت مسئولیت های خود را برعهده بگیرد، پیروزی محقق می شود. در این زمان و عصر شاهد پیروزی خون بر شمشیر هستیم. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : عمران
تاریخ : یک شنبه 18 مهر 1395